• صفحه‌نخست
  • بانک اطلاعات علمی
  • کتابخانه
  • ارتباط با ما
    شماره‌های تماس

    مرکز قم
    تلفـن: ۱۳-۳۲۹۰۷۶۱۰ (۰۲۵)
    فکس: ۱۳-۳۲۹۰۷۶۱۰ (۰۲۵)
    سامانه‌پیامکی: ۳۰۰۰۱۲۳۰۰۱۱۰۲۰
    خیابان جمهوری، میدان سپاه، بطرف ریل، پلاک ۵۰

    مرکز تهران
    تلفـن: ۸۸۹۸۳۹۴۴   (۰۲۱)
    فکس: ۸۸۹۸۳۹۴۴   (۰۲۱)
    بلوارکشاورز،خیابان نادری،ک حجت‌دوست،پ ۵۶
ورود
عضویت
بانــک‌اطلاعــات‌علمــی‌
عنوان ارزش ها و ضد ارزش ها ي اخلاقي از منظر اسلام درروابط زن ومرد ،درمجموعه هاي طنز
تعداد صفحات 26
نویسنده فاطمه پیر بداقی
مشخصات نشریه  پژوهش‌های ارتباطی (پژوهش و سنجش سابق) - سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ايران شماره 41
تاریخ انتشار بهار - 1385
زبان فارسی
کلید واژه تلویزیون  روابط زن و مرد در تلویزیون  زن در سریال‌های طنز  ارزش‌های اخلاقی  طنز تلویزیونی  
موضوع روابط زن و مرد / روابط دختر و پسر    
چکیده پژوهشي است درباره ميزان پاي بندي به مسايل اخلاقي درروابط بين زن ومرد در دو مجموعه طنز تلويزيوني به نام هاي پاورچين ونقطه چين .\r\nدراين تحقيق ضمن بررسي اهميت رسانه و پس ازآن طنز درانتقال پيام هاي مهم اجتماعي به مخاطبان خويش ،برخي از مفاسد اجتماعي که توسط رسانه و طنز ازجمله روابط ناسالم بين زن ومرد درسريال ها و مجموعه هاي طنز تلويزيوني مورد بحث وبررسي قرارمي گيرد ازاين رو نگارنده دو طنز پاورچين ونقطه چين راازنظر نوع و تعداد تماس هاي زن ومرد دراين دومجموعه باهم مقايسه کرده وميزان پاي بندي بازيگران زن و مرد اين دومجموعه به ارزش هاي اخلاقي مانند احترام ،محبت ،صداقت ،تواضع ،سخاوت ،عفو وگذشت وعفت وحجاب راباهم مقايسه مي‌نمايد . وي پس از اين مقايسه به اين نتيجه مي رسد که در مجموعه طنز پاورچين ضد ارزش هاي اخلاقي مورد بحث بيشتر از مجموعه نقطه چين وضد ارزش هاي اخلاقي مورد نظر به طور توأم بيشتر از مجموعه طنز پاورچين بوده است .

کد مقاله 4994
تعداد بازدید 1174

 
نام
نام خانوادگی *
ایمیل

کد امنیتی *

*





پژوهشکده زن و خانواده با هدف تبیین دیدگاه نظام‌مند دین پیرامون مسائل زن و خانواده، تعمیق پژوهش‌ها و کارشناسی‌های دینی و پاسخ‌گویی به نیازهای تئوریک و دفاع از مرزهای اعتقادی در این حوزه توسط مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در سال 1377 تاسیس گردید. ادامه ...
کلیه حقوق و امتیازات متعلق به پژوهشکده زن و خانواده می باشد.
Wrc.ir © 1380 - 1397