عنوان | نقش مدیریت درآمدها در مدیریت ازدواج |
تعداد صفحات | 6 |
نویسنده |
|
مشخصات نشریه | مدیریت بازاریابی هوشمند شماره 2 پیاپی 14 |
تاریخ انتشار | خرداد و تیر - 1401 |
محدوده صفحات | 94-88 |
کلید واژه | ازدواج مؤلفههای اقتصادی سیاستهای دولت تورم مدیریت ازدواج قیمت مسکن هزینههای ازدواج دستمزد پایین مدیریت درآمدها اشتغال پسران گرانی هزینههای زندگی روزمره تسهیلات ناکافی دولت عدم ثبات اقتصادی در کالاها عدم توانایی پس انداز عدم توان تهیه جهیزیه |
چکیده |
ازدواج فارغ از یک پدیده اجتماعی، یک ابرسیستم پیچیده است. عوامل زیادی تا به ثمر رسیدن یک ازدواج میتوانند دخیل باشند. ابعاد فرهنگی و اجتماعی با درک طرفین قابل تأمل و مرتفع شدن است، اگر به همدیگر علاقه داشته و به قدرت پذیرش یکدیگر رسیده باشند! اما آنچه سبب اختلال، تأخیر و منجر نشدن این پدیده مقدس میشود، نظام مسائل اقتصادی- مالی است. به همین روی، هدف در این تحقیق بررسی نقش مدیریت درآمدها به عنوان نماینده مؤلفه اقتصادی در مدیریت ازدواج است. بدین منظور، با پیمایش و نظرسنجی از 100 تن از خبرگان این حوزه و با استفاده از آمار استنباطی رگرسیون چندگانه، همزمان به بررسی آزمون فرض پرداخته شد. یافتهها حاکی از آن است که بهترتیب اشتغال پسران، تورم و گرانیها، هزینههای ازدواج، قیمت مسکن، هزینههای زندگی روزمره، تسهیلات ناکافی دولت، دستمزدهای پایین، عدم ثبات اقتصادی در کالاها، عدم توانایی پسانداز، سیاستهای دولت و عدم توان تهیه جهیزیه در مدیریت ازدواج نقش و سهم بسزایی دارند. |
کد مقاله | 48552 |
تعداد بازدید | 38 |
|