ورود
عضویت
بانــک‌اطلاعــات‌علمــی‌
عنوان برندسازی فوتبال بانوان در سطح آسیا و ارائه الگو
تعداد صفحات 17
نویسنده راضیه گیوی - حسین عیدی
مشخصات نشریه  مدیریت ورزشی (حرکت) - دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران - علمی پژوهشی سال 14 شماره 2
تاریخ انتشار تابستان - 1401
محدوده صفحات 271-255
کلید واژه الگو  آسیا  فوتبال زنان  برندسازی  توسعه فوتبال  فوتبال  
چکیده مقدمه: هدف از این پژوهش برندسازی فوتبال بانوان در سطح آسیا و ارائۀ الگو بود. روش تحقیق کیفی بود.
روش پژوهش: روش تحقیق کیفی بود. جامعۀ آماری پژوهش استادان و خبرگان رشتۀ ورزشی فوتبال بودند. نمونه‌گیری به روش هدفمند بود. ابزار تحقیق مصاحبه بود که از 15 نفر به‌عمل آمد. روایی ابزار پژوهش (مصاحبه)، توسط مصاحبه‌شوندگان و سپس استادان متخصص، بررسی و تأیید شد و برای سنجش پایایی از روش توافق درون‌موضوعی استفاده شد که مطابق این روش مقدار پایایی برابر با 90/0 بود. بر این اساس پایایی آزمون نیز تأیید شد. برای تجزیه‌وتحلیل داده‌ها از روش نظریة برخاسته از داده‌ها استفاده شد.
یافته ها: یافته‌های حاصل از مصاحبه‌های نیمه‌ساختاریافته نشان داد که 11 مقولۀ اثر می‌تواند به‌عنوان شاخص‌های برندسازی فوتبال بانوان در سطح آسیا مورد نظر واقع شود. این 11 مقوله خود شامل 35 مفهوم و 176 عامل یا کد باز است.
نتیجه گیری: بر اساس یافته‌های این پژوهش نتیجه می‌گیریم که مدیران و مسئولان باید با توجه به شاخص‌های شناسایی‌شده اقدام‌های لازم را برای توسعه و پیشرفت فوتبال بانوان به‌کار گیرند و در جهت رفع چالش‌ها و مشکلات پیش‌رو قدم بردارند.

کد مقاله 45061
تعداد بازدید 117

 
نام
نام خانوادگی *
ایمیل

کد امنیتی *

*





پژوهشکده زن و خانواده با هدف تبیین دیدگاه نظام‌مند دین پیرامون مسائل زن و خانواده، تعمیق پژوهش‌ها و کارشناسی‌های دینی و پاسخ‌گویی به نیازهای تئوریک و دفاع از مرزهای اعتقادی در این حوزه توسط مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در سال 1377 تاسیس گردید. ادامه ...
کلیه حقوق و امتیازات متعلق به پژوهشکده زن و خانواده می باشد.
Wrc.ir © 1380 - 1397