عنوان | طراحی راهبردی مدل توانمندسازی مجریان امر به معروف و نهی از منکر در موضوع پوشش اسلامی |
تعداد صفحات | 33 |
نویسنده |
|
مشخصات نشریه | مديريت اسلامي - دانشگاه امام حسين (ع) - علمی پژوهشی سال 29 شماره 3 |
تاریخ انتشار | پائیز - 1400 |
محدوده صفحات | 135-103 |
زبان | فارسی |
کلید واژه | پوشش فرهنگ امر به معروف توانمندسازی پوشش اسلامی امر به معروف و نهی از منکر نهی از منکر طراحی مدل شاخص فرهنگی |
چکیده |
در دسترس بودن شاخصهای عملیاتی که بتواند در تدقیق مؤلفه ها راهبری کند؛ یک استراتژی کاربردی در بسیاری از مسائل اجتماعی است. دسترسی به مدلی که بتواند در حل مسائل فرهنگی کمککننده باشد؛ یک پژوهش کاربردی است که میتواند در مسائل اجتماعی مؤثر افتد. در این میان بسیاری از مسائل اجتماعی بهعنوان موضوعات مهم و حساس در این عرصه نیازمند شاخصهای ویژه، بر اساس چارچوب های عمل فرهنگی و حکومتی است. شاخصهای فرهنگی توانمندسازی مجریان امر به معروف و نهی از منکر در موضوع پوشش اسلامی نیز از موارد مهمی است که در نحوه مواجهه با جامعه هدف، بهعنوان یک توانمندساز نقشآفرینی میکند. تحقیق حاضر در پی اکتشاف مفاهیم، مقولهها و راهبردهای توانمندسازی مجریان امر به معروف و نهی از منکر در موضوع پوشش اسلامی به روش نظریه داده بنیادی است. در این پژوهش که با رویکرد آمیخته (کیفی و کمّی) اجرا میگردد، محورها و رئوس اصلی یک مدل اجرایی قابلاتکا در این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفته است و در نتیجه بر اساس یک الگوی پارادایمی نسبت به احصاء شاخصهای اصلی مدل اقدام گردیده است. |
کد مقاله | 43385 |
تعداد بازدید | 143 |
|