• صفحه‌نخست
  • بانک اطلاعات علمی
  • کتابخانه
  • ارتباط با ما
    شماره‌های تماس

    مرکز قم
    تلفـن: ۱۳-۳۲۹۰۷۶۱۰ (۰۲۵)
    فکس: ۱۳-۳۲۹۰۷۶۱۰ (۰۲۵)
    سامانه‌پیامکی: ۳۰۰۰۱۲۳۰۰۱۱۰۲۰
    خیابان جمهوری، میدان سپاه، بطرف ریل، پلاک ۵۰

    مرکز تهران
    تلفـن: ۸۸۹۸۳۹۴۴   (۰۲۱)
    فکس: ۸۸۹۸۳۹۴۴   (۰۲۱)
    بلوارکشاورز،خیابان نادری،ک حجت‌دوست،پ ۵۶
ورود
عضویت
بانــک‌اطلاعــات‌علمــی‌
عنوان سنجش رضایتمندی خانواده شهدای ناجا از خدمات امور ایثارگران بر اساس مدل بومی (مورد مطالعه: فرماندهی انتظامی استان مرکزی)
تعداد صفحات 26
نویسنده صدیقه هاشمی - محمد سبزیان
مشخصات نشریه  پژوهش‌هاي انتظامی اجتماعي زنان و خانواده - دانشگاه علوم انتظامي امين شماره 2 پیاپی 15
تاریخ انتشار پاییز و زمستان - 1399
محدوده صفحات 380-355
زبان فارسی
کلید واژه خدمات  میزان رضایتمندی  رضایتمندی  مرکزی (استان)  ناجا  خانواده شهدا  امور ایثارگران  
چکیده زمینه و هدف: آنچه در بخش خدمات می تواند مبنایی برای اطمینان از صحت عملکرد باشد، ارائه خدمات با کیفیت است و به همین دلیل، پژوهشگران زیادی با ارائه الگو‌های مختلف، تلاش نموده‌اند تا سنجش کیفیت خدمات را هر چه بیشتر اثربخش نمایند. هدف این پژوهش سنجش میزان رضایت‌مندی خانواده شهدای ناجا از خدمات امور ایثارگران فرماندهی انتظامی استان مرکزی است.
روش: این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر شیوه اجرا، پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش را 210 خانواده شهید تحت پوشش فرماندهی انتظامی استان مرکزی تشکیل داده‌اند و 142 نفر از آن‌ها با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته روا و پایا(آلفای کرونباخ 92/0) مورد پرسش قرار گرفته‌اند. داده‌های جمع آوری شده با کمک نرم افزار SPSS و با کمک میانگین و آزمون تی تک نمونه ای تحلیل شده‌اند.
یافته‌ها و نتایج: پژوهش نشان داد که در مجموع رضایت خانواده شهدا از خدمات امور ایثارگران استان مرکزی، بالاتر از حد متوسط و نسبتاً مطلوب است. بالاترین میزان رضایت در این استان، از «عملکرد ارائه کنندگان خدمات» وجود دارد. رضایت از «خدمات مادی» که خود شامل رضایت از «خدمات معیشتی» و «خدمات رفاهی»، از نظر جلب رضایت خانواده‌ها در مرتبه دوم قرار دارد و رضایت نسبتاً کمتر، به «خدمات معنوی» که «نکوداشت مقام شهدا» و «تکریم خانواده شهدا» را درون خود دارد، مربوط می‌شود. بنابراین، برای افزایش رضایت خانواده‌ها، توجه به وجه معنوی خدمات که در بیشتر پژوهش‌های قبلی از آن غفلت شده اهمیت دارد.

کد مقاله 40113
تعداد بازدید 159

 
نام
نام خانوادگی *
ایمیل

کد امنیتی *

*





پژوهشکده زن و خانواده با هدف تبیین دیدگاه نظام‌مند دین پیرامون مسائل زن و خانواده، تعمیق پژوهش‌ها و کارشناسی‌های دینی و پاسخ‌گویی به نیازهای تئوریک و دفاع از مرزهای اعتقادی در این حوزه توسط مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در سال 1377 تاسیس گردید. ادامه ...
کلیه حقوق و امتیازات متعلق به پژوهشکده زن و خانواده می باشد.
Wrc.ir © 1380 - 1397