• صفحه‌نخست
  • بانک اطلاعات علمی
  • کتابخانه
  • ارتباط با ما
    شماره‌های تماس

    مرکز قم
    تلفـن: ۱۳-۳۲۹۰۷۶۱۰ (۰۲۵)
    فکس: ۱۳-۳۲۹۰۷۶۱۰ (۰۲۵)
    سامانه‌پیامکی: ۳۰۰۰۱۲۳۰۰۱۱۰۲۰
    خیابان جمهوری، میدان سپاه، بطرف ریل، پلاک ۵۰

    مرکز تهران
    تلفـن: ۸۸۹۸۳۹۴۴   (۰۲۱)
    فکس: ۸۸۹۸۳۹۴۴   (۰۲۱)
    بلوارکشاورز،خیابان نادری،ک حجت‌دوست،پ ۵۶
ورود
عضویت
بانــک‌اطلاعــات‌علمــی‌
عنوان طراحی الگوی آمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتسال بانوان با تأکید بر عوامل محیطی و راهبردهای عمومی پورتر
تعداد صفحات 16
نویسنده معصومه زارع - نوشین بنار - سیدعماد حسینی
مشخصات نشریه فصلنامه مدیریت و توسعه ورزش - دانشگاه گیلان سال 8 شماره 2 پیاپی 18
تاریخ انتشار تابستان - 1398
درجه علمی علمی - پژوهشی
محدوده صفحات 190-175
زبان فارسی
کلید واژه ایران  ورزش زنان  عوامل محیطی  بازاریابی  طراحی الگو  بازاریابی ورزشی  بازاریابی ورزشی بانوان  فوتسال  فوتسال بانوان  لیگ برتر  آمیخته بازاریابی  راهبردهای عمومی پورتر  
چکیده هدف: هدف از این پژوهش طراحی الگوی بازاریابی لیگ برتر فوتسال بانوان ایران می‌باشد.
روش­ شناسی: این تحقیق از انواع تحقیقات کاربردی و از نوع توصیفی همبستگی است که اطلاعات مورد نیاز آن از طریق مطالعات کتابخانه­ ای و پرسشنامه­ ‌محقق ساخته با 88 سوال پنج­ گزینه­ ای لیکرتی در سه بعد عوامل محیطی، استراتژی و آمیخته و با 12 متغیر بدست آمد. جامعه آماری ذینفعان فوتسال بانوان بودند و نمونه پژوهش از طریق نمونه گیری در دسترس و تصادفی از بین افراد جامعه تحقیق انتخاب شد که تعداد 185 پرسشنامه جمع‌آوری شد. داده­ ها با استفاده از نرم‌افزار 19 SPSS و Smart PLS تجزیه و تحلیل شد.
یافته­ ها: یافته‌ها نشان داد که بین عوامل محیطی با آمیخته بازاریابی و راهبردهای عمومی پورتر با آمیخته بازاریابی به صورت مستقیم رابطه معنی‌داری وجود دارد و همچنین رابطه بین عوامل محیطی و آمیخته بازاریابی در صورت وجود متغیر­ میانجی راهبردهای عمومی پورتر به صورت غیر مستقیم معنی‌دار شد.
نتیجه‌گیری: در جمع‌بندی این پژوهش باید گفت که بر اساس مدل تاییده شده آمیخته بازاریابی از راهبردهای عمومی پورتر و نیز عوامل محیطی تاثیر می­پذیرد که نشان از توجه به این متغیرها به صورت همه­ جانبه است. در حال حاضر بهترین گزینه را در بازاریابی لیگ برتر فوتسال بانوان، می‌توان استفاده از بهسازی نیروهای انسانی داخل با نیروهای موفق ورزش زنان کشورهای اسلامی پیشنهاد کرد.

کد مقاله 36673
تعداد بازدید 119

 
نام
نام خانوادگی *
ایمیل

کد امنیتی *

*





پژوهشکده زن و خانواده با هدف تبیین دیدگاه نظام‌مند دین پیرامون مسائل زن و خانواده، تعمیق پژوهش‌ها و کارشناسی‌های دینی و پاسخ‌گویی به نیازهای تئوریک و دفاع از مرزهای اعتقادی در این حوزه توسط مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در سال 1377 تاسیس گردید. ادامه ...
کلیه حقوق و امتیازات متعلق به پژوهشکده زن و خانواده می باشد.
Wrc.ir © 1380 - 1397