عنوان
|
بررسی نقش تعدیل کننده جنسیت بر رابطه بین بازاریابی رابطهمند با وفاداری مشتریان ورزشی |
تعداد صفحات
|
8 |
نویسنده
|
غلامرضا شعبانی بهار - سجاد مومنی پیری |
مشخصات نشریه
|
فصلنامه پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی (پژوهشهای کاربردی مدیریت و علوم زیستی در ورزش سابق) - دانشگاه پیام نور سال 7 شماره 2 پیاپی 26 |
تاریخ انتشار
|
پائیز - 1397 |
درجه علمی
|
علمی - پژوهشی |
محدوده صفحات
|
42-35 |
زبان
|
فارسی |
کلید واژه
|
جنسیت بازاریابی وفاداری مشتری بازاریابی رابطهمند بازاریابی ورزشی مشتریان زن مشتریان مرد
|
چکیده
|
هدف از این تحقیق بررسی نقش تعدیلکننده جنسیت بر رابطه بین بازاریابی رابطهمند با وفاداری مشتریان ورزشی بود. پژوهش از نوع توصیفی-همبستگی بود که تعداد 376 نفر (189 زن، 187 مرد) به روش تصادفی به عنوان نمونه پژوهشی انتخاب شدند. دادهها با استفاده از پرسشنامه وفاداری مشتریان و بازاریابی رابطهمند گردآوری شدند. روایی صوری پرسشنامهها مورد تأیید 15 تن از اساتید و پایانی آنها با استفاده از آلفای کرونباخ به ترتیب 92/0 و 95/0 مورد تأیید قرار گرفت. دادهها با استفاده آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن و آزمون Z فیشر تجزیه و تحلیل شد. نتایج نشان داد بین تمامی مؤلفههای بازاریابی رابطهمند با وفاداری مشتریان مرد رابطه معناداری وجود دارد (01/0 p
|