عنوان | بررسی نقش تعدیل کننده جنسیت بر رابطه بین بازاریابی رابطهمند با وفاداری مشتریان ورزشی |
تعداد صفحات | 8 |
نویسنده |
|
مشخصات نشریه | فصلنامه پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی سال 7 شماره 2 پیاپی 26 |
تاریخ انتشار | پائیز - 1397 |
درجه علمی | علمی - پژوهشی |
محدوده صفحات | 42-35 |
زبان | فارسی |
کلید واژه | جنسیت بازاریابی وفاداری مشتری بازاریابی رابطهمند بازاریابی ورزشی مشتریان زن مشتریان مرد |
چکیده |
هدف از این تحقیق بررسی نقش تعدیلکننده جنسیت بر رابطه بین بازاریابی رابطهمند با وفاداری مشتریان ورزشی بود. پژوهش از نوع توصیفی-همبستگی بود که تعداد 376 نفر (189 زن، 187 مرد) به روش تصادفی به عنوان نمونه پژوهشی انتخاب شدند. دادهها با استفاده از پرسشنامه وفاداری مشتریان و بازاریابی رابطهمند گردآوری شدند. روایی صوری پرسشنامهها مورد تأیید 15 تن از اساتید و پایانی آنها با استفاده از آلفای کرونباخ به ترتیب 92/0 و 95/0 مورد تأیید قرار گرفت. دادهها با استفاده آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن و آزمون Z فیشر تجزیه و تحلیل شد. نتایج نشان داد بین تمامی مؤلفههای بازاریابی رابطهمند با وفاداری مشتریان مرد رابطه معناداری وجود دارد (01/0 p |
کد مقاله | 31297 |
تعداد بازدید | 285 |
|