عنوان | تأثیرات محیطی و ظاهری فروشگاهها بر رفتار اغلب خریداران پوشاک زنانه |
تعداد صفحات | 14 |
نویسنده |
|
مشخصات نشریه | فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین - دانشگاه اصفهان - علمی پژوهشی سال 7 شماره 3 پیاپی 26 |
تاریخ انتشار | پائیز - 1396 |
درجه علمی | علمی - پژوهشی |
محدوده صفحات | 54-41 |
زبان | فارسی |
کلید واژه | پوشاک زنان مشتری مراکز خرید رفتار خرید مشتریان زن خرید پوشاک نمود ظاهری فروشگاه محوطهسازی رفتار مشتریان بوتیک پوشاک |
چکیده |
هدف از این پژوهش، بررسی تأثیر محوطه سازی و نمود ظاهری فروشگاه بر رفتار مشتریان است. پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر جمع آوری داده ها از نوع توصیفی است. شیوة جمع آوری داده ها میدانی و با استفاده از ابزار پرسشنامه بوده است. جامعة آماری این پژوهش را مشتریان بوتیکهای پوشاک بانوان در شهر کرج تشکیل میدهند. تعداد نمونة انتخابی برابر است با 370 نفر که به صورت تصادفی انتخاب شده اند. تحلیل داده ها برگرفته از نرم افزار AMOS و SPSS بوده و نتایج تحقیق به طور کلی مشخص کرده که محوطه سازی و نمود ظاهری فروشگاه تأثیر مثبتی بر رفتار مشتریان دارد و موجب جذب آنها به فروشگاه میشود. ابعاد حمایت از مشتری و جذب به ترتیب بیشترین و کمترین تأثیر را بر رفتار مشتریان داشته اند. |
کد مقاله | 29197 |
تعداد بازدید | 277 |
|