• صفحه‌نخست
  • بانک اطلاعات علمی
  • کتابخانه
  • ارتباط با ما
    شماره‌های تماس

    مرکز قم
    تلفـن: ۱۳-۳۲۹۰۷۶۱۰ (۰۲۵)
    فکس: ۱۳-۳۲۹۰۷۶۱۰ (۰۲۵)
    سامانه‌پیامکی: ۳۰۰۰۱۲۳۰۰۱۱۰۲۰
    خیابان جمهوری، میدان سپاه، بطرف ریل، پلاک ۵۰

    مرکز تهران
    تلفـن: ۸۸۹۸۳۹۴۴   (۰۲۱)
    فکس: ۸۸۹۸۳۹۴۴   (۰۲۱)
    بلوارکشاورز،خیابان نادری،ک حجت‌دوست،پ ۵۶
ورود
عضویت
بانــک‌اطلاعــات‌علمــی‌
عنوان عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری زنان روستایی نسبت به صندوق‌های اعتبارات خرد در شهرستان‌های مرودشت و رامهرمز
تعداد صفحات 13
نویسنده مسعود یزدان پناه - عبدالعظیم آجیلی - زیبا بختیاری - مجتبی دهقان‌پور
مشخصات نشریه فصلنامه پژوهش‌های روستایی - دانشکده جغرافیا، دانشگاه تهران شماره 4
تاریخ انتشار زمستان - 1395
درجه علمی علمی - پژوهشی
محدوده صفحات 744-732
زبان فارسی
کلید واژه زنان روستایی  رضایت زن  وفاداری  انتظارات  صندوق اعتبارات خرد  مرودشت (شهرستان)  رامهرمز (شهرستان)  رضایت مشتری  کیفیت خدمات  خدمات درک شده  ارزش درک شده  
چکیده به منظور افزایش مشارکت سیاسی زنان و اطمینان از برابری جنسیتی و اقتصادی، صندوق اعتباری خُرد ساختار مناسبی است که در سراسر جهان به زنان به عنوان مشتریان خود تکیه می‌کند. رضایت مشتری از عوامل مهم حفظ مشتری است و اثری بسیار قوی بر سودآوری دارد. همچنین رضایت مشتری ابزاری اکتشافی است که مدیران، سیاست‌گذاران و دیگر ذی‌نفعان می‌توانند با استفاده از آن عملکرد فعلی و آینده خود را بررسی کنند. بنابراین، هدف پژوهش حاضر بررسی عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری زنان روستایی نسبت به صندوق‌های‌ اعتبارات خُرد در شهرستان‌های مرودشت و رامهرمز است. به منظور دستیابی به این هدف از روش تحقیق پیمایشی استفاده شد. با استفاده از روش نمونه‌گیری طبقه‌ای تصادفی 200 نفر از اعضای صندوق‌های اعتباری خُرد به عنوان نمونه انتخاب شدند. نتایج نشان داد وفاداری پاسخ‌گویان مرودشتی به صندوق‌های اعتباری خُرد بیشتر از وفاداری پاسخ‌گویان رامهرمزی است. متغیرهای انتظارات و کیفیت خدمات دریافتی 27 درصد از تغییرات متغیر ارزش درک‌شده و متغیرهای انتظارات، ارزش درک‌شده و کیفیت خدمات دریافتی درمجموع 65 درصد از رضایت را پیش‌بینی می‌کنند. همچنین متغیرهای انتظارات، ارزش درک‌شده، وجهه و رضایت درمجموع 42 درصد از تغییرات وفاداری نسبت به صندوق‌های اعتبارات خُرد را پیش‌بینی می‌کنند.

کد مقاله 26155
تعداد بازدید 225

 
نام
نام خانوادگی *
ایمیل

کد امنیتی *

*





پژوهشکده زن و خانواده با هدف تبیین دیدگاه نظام‌مند دین پیرامون مسائل زن و خانواده، تعمیق پژوهش‌ها و کارشناسی‌های دینی و پاسخ‌گویی به نیازهای تئوریک و دفاع از مرزهای اعتقادی در این حوزه توسط مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در سال 1377 تاسیس گردید. ادامه ...
کلیه حقوق و امتیازات متعلق به پژوهشکده زن و خانواده می باشد.
Wrc.ir © 1380 - 1397