ورود
عضویت
بانــک‌اطلاعــات‌علمــی‌
عنوان انگاره‌هاي مصرف فرهنگي در بين زنان استان قم
تعداد صفحات 34
نویسنده کرم حبیب پور گتابی
مشخصات نشریه فصلنامه مطالعات راهبردی زنان (مصوب وزارت علوم) سال 18 پیاپی 69
تاریخ انتشار پائیز - 1394
درجه علمی علمی - پژوهشی
محدوده صفحات 40-7
زبان فارسی
کلید واژه مصرف فرهنگی  قم (شهرستان)  هیچ مصرفی  کم مصرفی  میانه مصرفی  پر مصرفی  سیری ناپذیری فرهنگی  
چکیده

کد مقاله 25360
تعداد بازدید 294

 
نام
نام خانوادگی *
ایمیل

کد امنیتی *

*





پژوهشکده زن و خانواده با هدف تبیین دیدگاه نظام‌مند دین پیرامون مسائل زن و خانواده، تعمیق پژوهش‌ها و کارشناسی‌های دینی و پاسخ‌گویی به نیازهای تئوریک و دفاع از مرزهای اعتقادی در این حوزه توسط مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در سال 1377 تاسیس گردید. ادامه ...
کلیه حقوق و امتیازات متعلق به پژوهشکده زن و خانواده می باشد.
Wrc.ir © 1380 - 1397