• صفحه‌نخست
  • بانک اطلاعات علمی
  • کتابخانه
  • ارتباط با ما
    شماره‌های تماس

    مرکز قم
    تلفـن: ۱۳-۳۲۹۰۷۶۱۰ (۰۲۵)
    فکس: ۱۳-۳۲۹۰۷۶۱۰ (۰۲۵)
    سامانه‌پیامکی: ۳۰۰۰۱۲۳۰۰۱۱۰۲۰
    خیابان جمهوری، میدان سپاه، بطرف ریل، پلاک ۵۰

    مرکز تهران
    تلفـن: ۸۸۹۸۳۹۴۴   (۰۲۱)
    فکس: ۸۸۹۸۳۹۴۴   (۰۲۱)
    بلوارکشاورز،خیابان نادری،ک حجت‌دوست،پ ۵۶
ورود
عضویت
بانــک‌اطلاعــات‌علمــی‌
عنوان بررسي رابطه تأثير برخي از عوامل جمعيت‌شناختي و ميزان مصرف رسانه‌اي زنان شاغل تهراني
تعداد صفحات 16
نویسنده علیرضا منظری توکلی - فرحناز قندفروش - آرمین امیر
مشخصات نشریه فصلنامه مطالعات علوم اجتماعی ایران - دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال سال 10 شماره 4 پیاپی 39
تاریخ انتشار زمستان - 1392
درجه علمی علمی - پژوهشی
محدوده صفحات 120-105
زبان فارسی
کلید واژه زنان شاغل  مصرف رسانه‌ای  عوامل جمعیت‌شناختی  زنان شاغل شهر تهران  زنان شهر تهران  
چکیده رسانه هاي جمعي در دنياي کنوني نقش هاي متعددي را در حيات اجتماعي به عهده دارند و از اين رو تاثيرات گوناگوني را نيز بر مخاطبان خود مي گذارند. از سوي ديگر گروه هاي مختلف مردمي با تنوعات فرهنگي و اجتماعي، الگوهاي متفاوتي در مصرف رسانه اي خود نشان مي دهند. در تحقيق حاضر محقق با استفاده از روش پيمايش در جامعه زنان شاغل تهراني در سال تحصيلي 90-91، الگوي مصرف جمعيت تحت نمونه را در ارتباط با سه متغير سن، تحصيلات و پايگاه اجتماعي مورد مطالعه قرار مي دهد. بر اساس اين مطالعه ميزان مصرف رسانه اي اين جمعيت با سن مخاطبان رابطه معنادار ندارد ولي با دو متغير سطح تحصيلات و پايگاه اجتماعي رابطه معنادار دارد.

کد مقاله 24813
تعداد بازدید 328

 
نام
نام خانوادگی *
ایمیل

کد امنیتی *

*





پژوهشکده زن و خانواده با هدف تبیین دیدگاه نظام‌مند دین پیرامون مسائل زن و خانواده، تعمیق پژوهش‌ها و کارشناسی‌های دینی و پاسخ‌گویی به نیازهای تئوریک و دفاع از مرزهای اعتقادی در این حوزه توسط مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در سال 1377 تاسیس گردید. ادامه ...
کلیه حقوق و امتیازات متعلق به پژوهشکده زن و خانواده می باشد.
Wrc.ir © 1380 - 1397