ورود
عضویت
بانــک‌اطلاعــات‌علمــی‌
عنوان تبليغات تجاري شبكه‌هاي تلويزيوني ماهواره‌اي فارسي زبان و سبک زندگي زنان مخاطب
تعداد صفحات 14
نویسنده راضیه یاسینی
مشخصات نشریه فصلنامه رسانه (مصوب وزارت علوم) سال 27 شماره 2 پیاپی 103
تاریخ انتشار تابستان - 1395
درجه علمی علمی - ترویجی
محدوده صفحات 84-71
زبان فارسی
کلید واژه سبک زندگی  زن و سبک زندگی  تبلیغات تجاری  شبکه‌های ماهواره‌ای  شبکه‌های تلویزیون ماهواره‌ای  شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان  
چکیده

کد مقاله 24707
تعداد بازدید 406

 
نام
نام خانوادگی *
ایمیل

کد امنیتی *

*





پژوهشکده زن و خانواده با هدف تبیین دیدگاه نظام‌مند دین پیرامون مسائل زن و خانواده، تعمیق پژوهش‌ها و کارشناسی‌های دینی و پاسخ‌گویی به نیازهای تئوریک و دفاع از مرزهای اعتقادی در این حوزه توسط مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در سال 1377 تاسیس گردید. ادامه ...
کلیه حقوق و امتیازات متعلق به پژوهشکده زن و خانواده می باشد.
Wrc.ir © 1380 - 1397