• صفحه‌نخست
  • بانک اطلاعات علمی
  • کتابخانه
  • ارتباط با ما
    شماره‌های تماس

    مرکز قم
    تلفـن: ۱۳-۳۲۹۰۷۶۱۰ (۰۲۵)
    فکس: ۱۳-۳۲۹۰۷۶۱۰ (۰۲۵)
    سامانه‌پیامکی: ۳۰۰۰۱۲۳۰۰۱۱۰۲۰
    خیابان جمهوری، میدان سپاه، بطرف ریل، پلاک ۵۰

    مرکز تهران
    تلفـن: ۸۸۹۸۳۹۴۴   (۰۲۱)
    فکس: ۸۸۹۸۳۹۴۴   (۰۲۱)
    بلوارکشاورز،خیابان نادری،ک حجت‌دوست،پ ۵۶
ورود
عضویت
بانــک‌اطلاعــات‌علمــی‌
عنوان بررسي تأثير سواد رسانه‌اي بر مصرف ذهني كالاهاي فرهنگي زنان 15-39 سال (مطالعه موردي شهر شهرکرد)
تعداد صفحات 24
نویسنده اصغر محمدی - مهری فاضلیان دهکردی
مشخصات نشریه فصلنامه رسانه - معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سال 27 شماره 1 پیاپی 102
تاریخ انتشار بهار - 1395
درجه علمی علمی - ترویجی
محدوده صفحات 130-107
زبان فارسی
کلید واژه شهرکرد  شبکه‌های اجتماعی  مصرف کالاهای فرهنگی  کالاهای فرهنگی  رسانه‌های جمعی  سواد رسانه‌ای  مصرف ذهنی  
چکیده

کد مقاله 24706
تعداد بازدید 384

 
نام
نام خانوادگی *
ایمیل

کد امنیتی *

*





پژوهشکده زن و خانواده با هدف تبیین دیدگاه نظام‌مند دین پیرامون مسائل زن و خانواده، تعمیق پژوهش‌ها و کارشناسی‌های دینی و پاسخ‌گویی به نیازهای تئوریک و دفاع از مرزهای اعتقادی در این حوزه توسط مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در سال 1377 تاسیس گردید. ادامه ...
کلیه حقوق و امتیازات متعلق به پژوهشکده زن و خانواده می باشد.
Wrc.ir © 1380 - 1397