| عنوان | بررسي و شناسايي برخي عوامل مؤثر بر توسعه بازاريابي ورزش بانوان استان آذربايجان غربي |
| تعداد صفحات | 18 |
| نویسنده |
|
| مشخصات نشریه | فصلنامه مدیریت بهرهوری سال 5 پیاپی 20 |
| تاریخ انتشار | بهار - 1391 |
| درجه علمی | علمی - پژوهشی |
| محدوده صفحات | 144-127 |
| زبان | فارسی |
| کلید واژه | ورزش زنان بازاریابی آذربایجان غربی بازاریابی ورزشی بازاریابی ورزشی بانوان |
| چکیده |
هدف از اين پژوهش شناسايي و ارزيابي برخي عوامل موثر بر توسعه بازاريابي ورزش بانوان استان آذربايجان غربي از ديدگاه مديران باشگاه هاي ورزشي بانوان و مديران و کارشناسان ادارات تربيت بدني استان آذربايجان غربي بود. جامعه آماري اين تحقيق را کليه مديران و مربيان باشگاه هاي ورزشي بانوان در سطح استان (60 نفر) و کارشناسان ادارات تربيت بدني استان آذربايجان غربي (50 نفر)، تشکيل دادند (N = 110). ابزار تحقيق پرسشنامه اي شامل 45 پرسش بسته بود که پايايي و روايي آن قبلا تاييد گرديد (a = 0.95). نتايج حاصل از تحليل عاملي داده ها نشان داد که 11 عامل (حمايت مالي، مديريت مکان و کانال هاي توزيع، مديريت محصول، مديريت فرآيند، مديريت قيمت گذاري، قدرت هاي حاکم بر بازار و رسانه ها، شواهد فيزيکي، مديريت روابط عمومي، عوامل انگيزشي، انتظارات تماشاگران و طرفداران، ارزش گذاري تيم ها) مهمترين عوامل موثر بر توسعه بازاريابي ورزش بانوان استان آذربايجان غربي بودند که لازم است توجه و سرمايه گذاري اداره کل تربيت بدني و مديران باشگاه هاي ورزشي بانوان و بازاريابان ورزشي در سطح استان در اين زمينه ها متمرکز گردد. |
| کد مقاله | 20735 |
| تعداد بازدید | 343 |
|
|
پژوهشکده زن و خانواده با هدف تبیین دیدگاه نظاممند دین پیرامون مسائل زن و خانواده، تعمیق پژوهشها و کارشناسیهای دینی و پاسخگویی به نیازهای تئوریک و دفاع از مرزهای اعتقادی در این حوزه توسط مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در سال 1377 تاسیس گردید. ادامه ...