• صفحه‌نخست
  • بانک اطلاعات علمی
  • کتابخانه
  • ارتباط با ما
    شماره‌های تماس

    مرکز قم
    تلفـن: ۱۳-۳۲۹۰۷۶۱۰ (۰۲۵)
    فکس: ۱۳-۳۲۹۰۷۶۱۰ (۰۲۵)
    سامانه‌پیامکی: ۳۰۰۰۱۲۳۰۰۱۱۰۲۰
    خیابان جمهوری، میدان سپاه، بطرف ریل، پلاک ۵۰

    مرکز تهران
    تلفـن: ۸۸۹۸۳۹۴۴   (۰۲۱)
    فکس: ۸۸۹۸۳۹۴۴   (۰۲۱)
    بلوارکشاورز،خیابان نادری،ک حجت‌دوست،پ ۵۶
ورود
عضویت
بانــک‌اطلاعــات‌علمــی‌
عنوان بررسي و شناسايي برخي عوامل مؤثر بر توسعه بازاريابي ورزش بانوان استان آذربايجان غربي
تعداد صفحات 18
نویسنده محمدرحیم نجف زاده - فرخ لقا نجف زاده - مهدی رستمی - ژیلا مرسلی
مشخصات نشریه فصلنامه مديريت بهره‌وري (فراسوی مدیریت)- دانشگاه آزاد اسلامي واحد تبريز - علمی پژوهشی سال 5 پیاپی 20
تاریخ انتشار بهار - 1391
درجه علمی علمی - پژوهشی
محدوده صفحات 144-127
زبان فارسی
کلید واژه ورزش زنان  بازاریابی  آذربایجان غربی  بازاریابی ورزشی  بازاریابی ورزشی بانوان  
چکیده هدف از اين پژوهش شناسايي و ارزيابي برخي عوامل موثر بر توسعه بازاريابي ورزش بانوان استان آذربايجان غربي از ديدگاه مديران باشگاه هاي ورزشي بانوان و مديران و کارشناسان ادارات تربيت بدني استان آذربايجان غربي بود. جامعه آماري اين تحقيق را کليه مديران و مربيان باشگاه هاي ورزشي بانوان در سطح استان (60 نفر) و کارشناسان ادارات تربيت بدني استان آذربايجان غربي (50 نفر)، تشکيل دادند (N = 110). ابزار تحقيق پرسشنامه اي شامل 45 پرسش بسته بود که پايايي و روايي آن قبلا تاييد گرديد (a = 0.95). نتايج حاصل از تحليل عاملي داده ها نشان داد که 11 عامل (حمايت مالي، مديريت مکان و کانال هاي توزيع، مديريت محصول، مديريت فرآيند، مديريت قيمت گذاري، قدرت هاي حاکم بر بازار و رسانه ها، شواهد فيزيکي، مديريت روابط عمومي، عوامل انگيزشي، انتظارات تماشاگران و طرفداران، ارزش گذاري تيم ها) مهمترين عوامل موثر بر توسعه بازاريابي ورزش بانوان استان آذربايجان غربي بودند که لازم است توجه و سرمايه گذاري اداره کل تربيت بدني و مديران باشگاه هاي ورزشي بانوان و بازاريابان ورزشي در سطح استان در اين زمينه ها متمرکز گردد.

کد مقاله 20735
تعداد بازدید 290

 
نام
نام خانوادگی *
ایمیل

کد امنیتی *

*





پژوهشکده زن و خانواده با هدف تبیین دیدگاه نظام‌مند دین پیرامون مسائل زن و خانواده، تعمیق پژوهش‌ها و کارشناسی‌های دینی و پاسخ‌گویی به نیازهای تئوریک و دفاع از مرزهای اعتقادی در این حوزه توسط مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در سال 1377 تاسیس گردید. ادامه ...
کلیه حقوق و امتیازات متعلق به پژوهشکده زن و خانواده می باشد.
Wrc.ir © 1380 - 1397