عنوان | نشریات زنانه برای که میدمند؟! گزارشی توصیفی از نشریات زنانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی |
تعداد صفحات | 6 |
نویسنده |
|
مشخصات نشریه | دوماهنامه حوراء (نشریه علمي فرهنگي و اجتماعي زنان) - دفتر مطالعات و تحقیقات زنان - علمی تخصّصی پیاپی 32 |
تاریخ انتشار | آبان - 1388 |
درجه علمی | ندارد |
محدوده صفحات | 76-71 |
زبان | فارسی |
کلید واژه | نشریه زنان روزنامههای زنان |
چکیده |
نشریه رسانه ای است که همانند رسانه های دیگر، تاثیر مستقیمی بر طیف گسترده ای از جامعه می گذارد. با مطالعه مکانیسم عرضه و تقاضا در نشریات و بررسی آثار تولیدی می توان به نکات ظریف و عمیقی در رابطه با ویژگی های جامعه مصرف کننده، روابط متقابل بین مصرف کننده و تولید کننده، تاثیرات مصرف، نیازهای مصرف کنندگان و چرایی ایجاد این نیازها دست یافت. نویسنده در گزارش پیش رو، تعدادی از مجلات و روزنامه های منتشر شده در حوزه زنان را مورد بررسی قرار داده است. وی با بررسی مختصر نشریات زنانه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، نشریات زنانه پس از انقلاب را به سه دسته کلی تقسیم کرده و مصادیق هر یک از آن ها را نام می برد. |
کد مقاله | 20729 |
تعداد بازدید | 260 |
|