• صفحه‌نخست
  • بانک اطلاعات علمی
  • کتابخانه
  • ارتباط با ما
    شماره‌های تماس

    مرکز قم
    تلفـن: ۱۳-۳۲۹۰۷۶۱۰ (۰۲۵)
    فکس: ۱۳-۳۲۹۰۷۶۱۰ (۰۲۵)
    سامانه‌پیامکی: ۳۰۰۰۱۲۳۰۰۱۱۰۲۰
    خیابان جمهوری، میدان سپاه، بطرف ریل، پلاک ۵۰

    مرکز تهران
    تلفـن: ۸۸۹۸۳۹۴۴   (۰۲۱)
    فکس: ۸۸۹۸۳۹۴۴   (۰۲۱)
    بلوارکشاورز،خیابان نادری،ک حجت‌دوست،پ ۵۶
ورود
عضویت
بانــک‌اطلاعــات‌علمــی‌
عنوان نشریات زنانه برای که می‌دمند؟! گزارشی توصیفی از نشریات زنانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی
تعداد صفحات 6
نویسنده زهرا قدیانی
مشخصات نشریه دوماهنامه حوراء (نشریه علمي فرهنگي و اجتماعي زنان) - دفتر مطالعات و تحقیقات زنان - علمی تخصّصی پیاپی 32
تاریخ انتشار آبان - 1388
درجه علمی ندارد
محدوده صفحات 76-71
زبان فارسی
کلید واژه نشریه زنان  روزنامه‌های زنان  
چکیده نشریه رسانه ای است که همانند رسانه های دیگر، تاثیر مستقیمی بر طیف گسترده ای از جامعه می گذارد. با مطالعه مکانیسم عرضه و تقاضا در نشریات و بررسی آثار تولیدی می توان به نکات ظریف و عمیقی در رابطه با ویژگی های جامعه مصرف کننده، روابط متقابل بین مصرف کننده و تولید کننده، تاثیرات مصرف، نیازهای مصرف کنندگان و چرایی ایجاد این نیازها دست یافت. نویسنده در گزارش پیش رو، تعدادی از مجلات و روزنامه های منتشر شده در حوزه زنان را مورد بررسی قرار داده است. وی با بررسی مختصر نشریات زنانه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، نشریات زنانه پس از انقلاب را به سه دسته کلی تقسیم کرده و مصادیق هر یک از آن ها را نام می برد.

کد مقاله 20729
تعداد بازدید 260

 
نام
نام خانوادگی *
ایمیل

کد امنیتی *

*





پژوهشکده زن و خانواده با هدف تبیین دیدگاه نظام‌مند دین پیرامون مسائل زن و خانواده، تعمیق پژوهش‌ها و کارشناسی‌های دینی و پاسخ‌گویی به نیازهای تئوریک و دفاع از مرزهای اعتقادی در این حوزه توسط مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در سال 1377 تاسیس گردید. ادامه ...
کلیه حقوق و امتیازات متعلق به پژوهشکده زن و خانواده می باشد.
Wrc.ir © 1380 - 1397