| عنوان | تفاوتهاي جنسيتي در درک دانشآموزان و معلمان نسبت به نقش آموزش گرامر و بازخورد اصلاح كننده |
| تعداد صفحات | 0 |
| نویسنده |
|
| مشخصات نشریه | فصلنامه زبانشناسي كاربردي - دانشگاه آزاد اسلامي، واحد تبريز - مصوب دانشگاه آزاد پیاپی 4 |
| تاریخ انتشار | بهار - 1388 |
| محدوده صفحات | 56-28 |
| زبان | فارسی |
| کلید واژه | دانشآموزان دیدگاه معلم درک تفاوت جنسیتی بازخورد اصلاح کننده گرامر آموزش تفصیلی |
| چکیده |
اين مقاله درک و ديدگاه دانش آموزان و معلمان مرد و زن را نسبت به نقش آموزش گرامر و بازخورد اصلاح کننده بررسي مي کند. يک پرسشنامه بين ٦۰ دانش آموز مرد و زن فراگير زبان انگليسي در سطح متوسط (۳۰ مرد و ۳۰ زن) و ۴۰ معلم (۲۰ مرد و ۲۰ زن) توزيع شد و ديدگاه دانش آموزان و معلمان نسبت به نقش آموزش مستقيم گرامر و بازخورد اصلاح کننده در يادگيري زبان انگليسي به عنوان زبان خارجي استخراج شد. مقايسه اطلاعات، ميزان توافق سطح بالايي در بين دانش آموزان به عنوان يک گروه و معلمان به عنوان گروهي ديگر با در نظر گرفتن جنسيت در بين اکثر سوالات را نشان مي دهد. تعدادي از اختلافات ميان عقايد دانش آموزان و معلمان در ارتباط با تاثير آموزش تفصيلي گرامر در يادگيري زبان خارجي در هرجنس آشکار مي باشد. اگرچه تفاوت هاي ميان ديدگاه دانش آموزان و معلمان مي تواند براي يادگيري مضر باشد، اشاره به توجه معلمان به ديدگاه دانش آموزان راجع به آن فاکتورها باعث پيشرفت در فرايند يادگيري زبان جديد خواهد شد و تلاش براي در نظر گرفتن عدم توافق بالقوه در ميان نظرات دانش آموزان و آموزش معلمان وضعيت يادگيري را بهبود خواهد بخشيد. * فایل بارگذاری خواهد شد * |
| کد مقاله | 20109 |
| تعداد بازدید | 568 |
|
|
پژوهشکده زن و خانواده با هدف تبیین دیدگاه نظاممند دین پیرامون مسائل زن و خانواده، تعمیق پژوهشها و کارشناسیهای دینی و پاسخگویی به نیازهای تئوریک و دفاع از مرزهای اعتقادی در این حوزه توسط مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در سال 1377 تاسیس گردید. ادامه ...