عنوان | نقش زن در بازاريابي سبز |
تعداد صفحات | 11 |
نویسنده |
|
مشخصات نشریه | فصلنامه روانشناسی فرهنگی زن (مصوب وزارت علوم) سال 2 پیاپی 8 |
تاریخ انتشار | تابستان - 1390 |
درجه علمی | علمی - پژوهشی |
محدوده صفحات | 59-49 |
زبان | فارسی |
کلید واژه | نقش زنان زن بازاریابی سبز |
چکیده |
شايد كسي تصور نمي كرد كه روزي بازاريابي علاوه بر سود آوري و فروش، نگران سلامت مصرف كننده نيز باشد. اما پويايي و رقابت شديد و افزايش نگراني نسبت به محيط زيست و همچنين مقررات دولتي و افزايش آگاهي مصرف كنندگان شركتها را بر آن داشت كه در سلامت جسماني و رواني و پاكيزگي محيط مصرف كنندگان نيز تامل كنند. به هر حال به مرور زمان مفاهيمي نظير بازاريابي سبز، بازاريابي محيطي و اجتماعي براي عمل به مسووليت اجتماعي بنگاه ها وارد ادبيات بازاريايي شد. در اين راستا زنان با صرفه جويي در مصرف انرژي، کاهش ضايعات و مقابله با آلودگي آب و هوا و محيط زيست نقش مهمي را در برنامه هاي بازاريابي سبز و توسعه پايدار ايفا مي کنند. |
کد مقاله | 18770 |
تعداد بازدید | 443 |
|