| عنوان | نقش زن در بازاريابي سبز |
| تعداد صفحات | 11 |
| نویسنده |
|
| مشخصات نشریه | فصلنامه روانشناسی فرهنگی زن سال 2 پیاپی 8 |
| تاریخ انتشار | تابستان - 1390 |
| درجه علمی | علمی - پژوهشی |
| محدوده صفحات | 59-49 |
| زبان | فارسی |
| کلید واژه | نقش زنان زن بازاریابی سبز |
| چکیده |
شايد كسي تصور نمي كرد كه روزي بازاريابي علاوه بر سود آوري و فروش، نگران سلامت مصرف كننده نيز باشد. اما پويايي و رقابت شديد و افزايش نگراني نسبت به محيط زيست و همچنين مقررات دولتي و افزايش آگاهي مصرف كنندگان شركتها را بر آن داشت كه در سلامت جسماني و رواني و پاكيزگي محيط مصرف كنندگان نيز تامل كنند. به هر حال به مرور زمان مفاهيمي نظير بازاريابي سبز، بازاريابي محيطي و اجتماعي براي عمل به مسووليت اجتماعي بنگاه ها وارد ادبيات بازاريايي شد. در اين راستا زنان با صرفه جويي در مصرف انرژي، کاهش ضايعات و مقابله با آلودگي آب و هوا و محيط زيست نقش مهمي را در برنامه هاي بازاريابي سبز و توسعه پايدار ايفا مي کنند. |
| کد مقاله | 18770 |
| تعداد بازدید | 497 |
|
|
پژوهشکده زن و خانواده با هدف تبیین دیدگاه نظاممند دین پیرامون مسائل زن و خانواده، تعمیق پژوهشها و کارشناسیهای دینی و پاسخگویی به نیازهای تئوریک و دفاع از مرزهای اعتقادی در این حوزه توسط مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در سال 1377 تاسیس گردید. ادامه ...