عنوان | نقش زنان در بازاريابي كارآفرينانه |
تعداد صفحات | 12 |
نویسنده |
|
مشخصات نشریه | فصلنامه روانشناسی فرهنگی زن (زن و فرهنگ سابق) سال 3 پیاپی 12 |
تاریخ انتشار | تابستان - 1391 |
درجه علمی | علمی - پژوهشی |
محدوده صفحات | 92-81 |
زبان | فارسی |
کلید واژه | زن کارآفرینی کارآفرینی زنان بازاریابی |
چکیده |
در جامعه امروز، زنان نقش مهم و در حال گسترشي در زمينه کسب و کار دارند. در سالهاي اخير، سهم زنان در کسب و کارهاي خصوصي به اندازه کارهاي دولتي روند رو به رشدي را طي کرده است. توجه به استعداد و نقش زنان در توسعه کشورها ضرورت دارد. بسياري از دولت ها در بحران هاي اقتصادي توانسته اند با اتخاذ تدابير و سياستهايي و يا بهره مندي از نيروي کار زنان بر بحران هاي جامعه خود فايق آيند و در مسير توسعه موفق شوند. در حال حاضر، زنان در کشور ما، به عنوان نيمي از جامعه نه تنها ديگر خانه نشين نيستند بلکه متقاضيان مهارت ديده و داراي تحصيلات عاليه اي هستند که از اين نظر از مردان برتري يافته اند، با توجه به محدوديتهاي سرمايه گذاري از سوي دولت، بازاريابي کارآفريني يکي از مهمترين راه حلهاي معضل بيکاري زنان محسوب خواهد بود. |
کد مقاله | 18743 |
تعداد بازدید | 477 |
|