• صفحه‌نخست
  • بانک اطلاعات علمی
  • کتابخانه
  • ارتباط با ما
    شماره‌های تماس

    مرکز قم
    تلفـن: ۱۳-۳۲۹۰۷۶۱۰ (۰۲۵)
    فکس: ۱۳-۳۲۹۰۷۶۱۰ (۰۲۵)
    سامانه‌پیامکی: ۳۰۰۰۱۲۳۰۰۱۱۰۲۰
    خیابان جمهوری، میدان سپاه، بطرف ریل، پلاک ۵۰

    مرکز تهران
    تلفـن: ۸۸۹۸۳۹۴۴   (۰۲۱)
    فکس: ۸۸۹۸۳۹۴۴   (۰۲۱)
    بلوارکشاورز،خیابان نادری،ک حجت‌دوست،پ ۵۶
ورود
عضویت
بانــک‌اطلاعــات‌علمــی‌
عنوان نقش زنان در بازاريابي كارآفرينانه
تعداد صفحات 12
نویسنده سهیلا زرین جوی الوار - احسان عباسپور
مشخصات نشریه فصلنامه روان‌شناسی فرهنگی زن (زن و فرهنگ سابق) - دانشگاه آزاد اسلامی، واحد اهواز سال 3 پیاپی 12
تاریخ انتشار تابستان - 1391
درجه علمی علمی - پژوهشی
محدوده صفحات 92-81
زبان فارسی
کلید واژه زن  کارآفرینی  کارآفرینی زنان  بازاریابی  
چکیده در جامعه امروز، زنان نقش مهم و در حال گسترشي در زمينه کسب و کار دارند. در سالهاي اخير، سهم زنان در کسب و کارهاي خصوصي به اندازه کارهاي دولتي روند رو به رشدي را طي کرده است. توجه به استعداد و نقش زنان در توسعه کشورها ضرورت دارد. بسياري از دولت ها در بحران هاي اقتصادي توانسته اند با اتخاذ تدابير و سياستهايي و يا بهره مندي از نيروي کار زنان بر بحران هاي جامعه خود فايق آيند و در مسير توسعه موفق شوند. در حال حاضر، زنان در کشور ما، به عنوان نيمي از جامعه نه تنها ديگر خانه نشين نيستند بلکه متقاضيان مهارت ديده و داراي تحصيلات عاليه اي هستند که از اين نظر از مردان برتري يافته اند، با توجه به محدوديتهاي سرمايه گذاري از سوي دولت، بازاريابي کارآفريني يکي از مهمترين راه حلهاي معضل بيکاري زنان محسوب خواهد بود.

کد مقاله 18743
تعداد بازدید 456

 
نام
نام خانوادگی *
ایمیل

کد امنیتی *

*





پژوهشکده زن و خانواده با هدف تبیین دیدگاه نظام‌مند دین پیرامون مسائل زن و خانواده، تعمیق پژوهش‌ها و کارشناسی‌های دینی و پاسخ‌گویی به نیازهای تئوریک و دفاع از مرزهای اعتقادی در این حوزه توسط مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در سال 1377 تاسیس گردید. ادامه ...
کلیه حقوق و امتیازات متعلق به پژوهشکده زن و خانواده می باشد.
Wrc.ir © 1380 - 1397