• صفحه‌نخست
  • بانک اطلاعات علمی
  • کتابخانه
  • ارتباط با ما
    شماره‌های تماس

    مرکز قم
    تلفـن: ۱۳-۳۲۹۰۷۶۱۰ (۰۲۵)
    فکس: ۱۳-۳۲۹۰۷۶۱۰ (۰۲۵)
    سامانه‌پیامکی: ۳۰۰۰۱۲۳۰۰۱۱۰۲۰
    خیابان جمهوری، میدان سپاه، بطرف ریل، پلاک ۵۰

    مرکز تهران
    تلفـن: ۸۸۹۸۳۹۴۴   (۰۲۱)
    فکس: ۸۸۹۸۳۹۴۴   (۰۲۱)
    بلوارکشاورز،خیابان نادری،ک حجت‌دوست،پ ۵۶
ورود
عضویت
بانــک‌اطلاعــات‌علمــی‌
عنوان رابطه پنج عامل عمده شخصیت و راهبردهای یادگیری خود- تنظیمی در دانش‌آموزان دختر و پسر دبیرستانی شهر اصفهان در سال تحصیلی 87-1386
تعداد صفحات 24
نویسنده فریناز خورسندی - منوچهر کامکار - مختار ملک پور
مشخصات نشریه دوفصلنامه رویکردهای نوین آموزشی (پژوهش‌های تربیتی روانشناختی سابق) - دانشگاه اصفهان - علمی پژوهشی سال 5 شماره 2 پیاپی 12
تاریخ انتشار پائیز و زمستان - 1389
درجه علمی علمی - پژوهشی
محدوده صفحات 64-41
زبان فارسی
کلید واژه راهبردهای خودتنظیمی  دانش‌آموزان دبیرستانی  پنج عامل شخصیت  
موضوع زن و آموزش / جنسيت و آموزش / خانواده و آموزش     جنسيت و روان‌شناسي / روان‌شناسي زن    
چکیده این تحقیق به بررسی رابطه بین پنج عامل عمدة شخصیت و راهبردهای یادگیری خود ـ تنظیمی پرداخته است. نمونة تحقیق، متشکل از 175 دانش آموز (83 پسر و 92 دختر) بودند که به صورت خوشه‌‌ای و سپس تصادفی ساده از میان دبیرستانهای نواحی پنج گانة اصفهان انتخاب گردیدند. برای سنجش پنج عامل شخصیت از پرسشنامة NO-FFI و برای سنجش راهبردهای خود ـ تنظیمی از پرسشنامة MSLQ استفاده شد. نتایج حاصل از تحلیل واریانس نشان داد که بین میانگین‌‌های راهبردهای یادگیری دختران و پسران تفاوت معنی‌‌داری (P

کد مقاله 15581
تعداد بازدید 1023

 
نام
نام خانوادگی *
ایمیل

کد امنیتی *

*





پژوهشکده زن و خانواده با هدف تبیین دیدگاه نظام‌مند دین پیرامون مسائل زن و خانواده، تعمیق پژوهش‌ها و کارشناسی‌های دینی و پاسخ‌گویی به نیازهای تئوریک و دفاع از مرزهای اعتقادی در این حوزه توسط مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در سال 1377 تاسیس گردید. ادامه ...
کلیه حقوق و امتیازات متعلق به پژوهشکده زن و خانواده می باشد.
Wrc.ir © 1380 - 1397