عنوان
|
نقش عوامل خانوادگي در شکل گيري کسب و کارهاي خانوادگي (مطالعه موردي: صنايع نفت و نساجي شهر تهران) |
شماره ویرایش
|
|
تعداد صفحات
|
15 |
نویسنده
|
محمود احمدپور داریانی - جهانگیر یدالهی فارسی - مهدی سمیع زاده |
مشخصات نشریه
|
خانواده پژوهی سال 5 پیاپی 19 |
تاریخ انتشار
|
پائیز - 1388 |
زبان
|
فارسی |
کلید واژه
|
کارآفرینی کسب و کارهای خانوادگی ایجاد کسب و کار خانواده
|
موضوع
|
خانواده/ اركان خانواده / ساختار خانواده روابط خانوادگي
|
چکیده
|
در اين تحقيق که با هدف شناسايي عوامل خانوادگي موثر بر ايجاد کسب و کارهاي خانوادگي، در ميان 160 شرکت خانوادگي، و غير خانوادگي که در دو صنعت نفت و نساجي انجام شده است مشخص گرديد که عوامل ارتباطات خانوادگي، اهداف خانوادگي،منابع خانوادگي،و بينش مشترک خانوادگي بر ايجاد کسب و کارهاي خانوادگي تاثير گذار بوده، اما اني عوامل به همراه عواملي چون اندازه خانواده و اختلالات خانوادگي بر ايجاد کسب و کارهاي غير خانوادگي موثر نيستند.
|