عنوان | آموزش مختلط در انگلستان |
شماره ویرایش | |
تعداد صفحات | 6 |
نویسنده |
|
مترجم |
|
مشخصات نشریه | ماهنامه حوراء (نشریه علمي فرهنگي و اجتماعي زنان) - دفتر مطالعات و تحقیقات زنان - علمی تخصّصی پیاپی 28 |
تاریخ انتشار | دى - 1387 |
محدوده صفحات | 37-33 |
زبان | فارسی |
کلید واژه | انگلستان تعلیم و تربیت مختلط |
موضوع | زن و آموزش / جنسيت و آموزش / خانواده و آموزش تفکيک جنسيتي خانواده در اقوام، اديان، مکاتب و ملل مجامع / نهادها / تشکلهاي زنان |
چکیده |
یکی از تغییرات اصلی سیستم آموزشی انگلستان بعد از مصوبه 1944 حرکت به سوی نظام آموزشی مختلط بوده است. در پژوهش حاضر طرح آموزش مختلط از ابتدا تاکنون در کشور انگلستان بررسی هدف ها و آرمان های این طرح و مسائل به وجود آمده ناشی از این طرح را اعم از اقتصادی – اجتماعی دینی مورد بحث قرار گرفته است. مساله تاسف برانگیز این است که تغییرات در نظام آموزشی بدون انجام نظارتی صورت میگ یرد که آثارآن را کنترل کند. هواداران آموزش مختلط باید بکوشند تا بفهمند که آیا روش های درستی برای دستیابی به اهدافشان انتخاب شده است و این سوال را باید در مورد بسیاری دیگر از جنبه های اصلاحات پس از جنگ و از جمله آموزش مختلط پاسخ داد. |
کد مقاله | 11126 |
تعداد بازدید | 767 |
|