• صفحه‌نخست
  • بانک اطلاعات علمی
  • کتابخانه
  • ارتباط با ما
    شماره‌های تماس

    مرکز قم
    تلفـن: ۱۳-۳۲۹۰۷۶۱۰ (۰۲۵)
    فکس: ۱۳-۳۲۹۰۷۶۱۰ (۰۲۵)
    سامانه‌پیامکی: ۳۰۰۰۱۲۳۰۰۱۱۰۲۰
    خیابان جمهوری، میدان سپاه، بطرف ریل، پلاک ۵۰

    مرکز تهران
    تلفـن: ۸۸۹۸۳۹۴۴   (۰۲۱)
    فکس: ۸۸۹۸۳۹۴۴   (۰۲۱)
    بلوارکشاورز،خیابان نادری،ک حجت‌دوست،پ ۵۶
ورود
عضویت
بانــک‌اطلاعــات‌علمــی‌
عنوان تکلیف مدرسه و پیشرفت تحصیلی: نقش تعدیل کننده سطح تحصیلات مادر و جنس دانش آموز
شماره ویرایش
تعداد صفحات 6
نویسنده زه‍ره‌ س‍رم‍د - انوشه امین زاده
مشخصات نشریه فصلنامه روانشناسی تحولی (مصوب دانشگاه آزاد) سال 6 پیاپی 21
تاریخ انتشار پائیز - 1388
زبان فارسی
کلید واژه پیشرفت تحصیلی  تکلیف مدرسه  سطح تحصیلات مادر  جنس دانش‌آموز  
موضوع زن و آموزش / جنسيت و آموزش / خانواده و آموزش    
چکیده یک نمونه 120 نفری از دانش آموزان رشته ریاضی سال دوم دبیرستان به دو سؤال مربوط به مدت زمان انجام تکلیف و درصد تکلیف ریاضی انجام شده از پرسشنامه فرایند تکلیف مدرسه (کوپر و دیگران، 1999) به عنوان متغیرهای پیش بین، پاسخ دادند. پیشرفت تحصیلی بر پایه معدل دو امتحان پایانی ریاضی اندازه گیری شد. نتایج رگرسیون سلسله مراتبی نشان دادند که جنس دانش آموزان و درصد تکلیف ریاضی انجام شده، تغییرات پیشرفت تحصیلی را تبیین می‌کنند اما میزان تحصیلات مادر و جنس دانش آموزان در رابطه بین پیشرفت تحصیل و دو شاخص انجام تکلیف مدرسه نقش تعدیل کننده نداشتند.

کد مقاله 10837
تعداد بازدید 927

 
نام
نام خانوادگی *
ایمیل

کد امنیتی *

*





پژوهشکده زن و خانواده با هدف تبیین دیدگاه نظام‌مند دین پیرامون مسائل زن و خانواده، تعمیق پژوهش‌ها و کارشناسی‌های دینی و پاسخ‌گویی به نیازهای تئوریک و دفاع از مرزهای اعتقادی در این حوزه توسط مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در سال 1377 تاسیس گردید. ادامه ...
کلیه حقوق و امتیازات متعلق به پژوهشکده زن و خانواده می باشد.
Wrc.ir © 1380 - 1397