ورود
عضویت
کتابخانه تخصصی
عنوان اخلاق رسانه‌های دیجیتال
سرشناسه
چارلز, اس, 1951م
Ess, Charles, 1951
عنوان و نام پدیدآور اخلاق رسانه‌های دیجیتال / چارلز اس؛ ترجمه رحمان شریف‌زاده .
مشخصات نشر تهران : نشر کرگدن، 1404.
مشخصات ظاهری نه، 326ص .
شابک ‏‫‭978-622-8389-17-2‬‬ .
یادداشت ‏‫عنوان اصلی: Digital Media Ethics,2020‎‬ .
چاپ اول .
کتابنامه: ص. [303] - 326 .
موضوع رسانه‌های رقمی » جنبه‌های اخلاقی .
ج‍ام‍ع‍ه‌ اطلاع‍ات‍ی‌ .
شناسه افزوده عنوان .
شریف‌زاده،رحمان،1363-،مترجم .
رده بندی کنگره
 
/۳الف۵الف
 ۷۶/۹
QA
 
وضعیت موجودی
شناسه 85720
تعداد بازدید 2
 
 
نام
نام خانوادگی *
ایمیل

کد امنیتی *

*





پژوهشکده زن و خانواده با هدف تبیین دیدگاه نظام‌مند دین پیرامون مسائل زن و خانواده، تعمیق پژوهش‌ها و کارشناسی‌های دینی و پاسخ‌گویی به نیازهای تئوریک و دفاع از مرزهای اعتقادی در این حوزه توسط مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در سال 1377 تاسیس گردید. ادامه ...
کلیه حقوق و امتیازات متعلق به پژوهشکده زن و خانواده می باشد.
Wrc.ir © 1380 - 1397