ورود
عضویت
کتابخانه تخصصی
Title Gender, culture, and consumer behavior
Main title Gender, culture, and consumer behavior / editors, Cele C. Otnes and Linda Tuncay-Zayer .
Publication Details New York : Routledge, Taylor & Francis Group، 2012.
Subjects Consumer behavior .
Consumer behavior » Cross-cultural studies .
Consumption (Economics) » Social aspects .
Related name
Tuncay - Zayer, Linda        ( Editor )
Otnes, Cele C        ( Editor )
LC class
HF
 5431.32
/G457
 

ID

84057
Visit 1
 
 
نام
نام خانوادگی *
ایمیل

کد امنیتی *

*





پژوهشکده زن و خانواده با هدف تبیین دیدگاه نظام‌مند دین پیرامون مسائل زن و خانواده، تعمیق پژوهش‌ها و کارشناسی‌های دینی و پاسخ‌گویی به نیازهای تئوریک و دفاع از مرزهای اعتقادی در این حوزه توسط مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در سال 1377 تاسیس گردید. ادامه ...
کلیه حقوق و امتیازات متعلق به پژوهشکده زن و خانواده می باشد.
Wrc.ir © 1380 - 1397