ورود
عضویت
کتابخانه تخصصی
Title Gender, branding, and the modern music industry : the social construction of female popular music stars
Personal name
Lieb, Kristin
 
Main title Gender, branding, and the modern music industry : the social construction of female popular music stars / Kristin J. Lieb .
Edition Second edition.
Publication Details New York, NY : Routledge، 2018.
Description xxvii, 265 pages ; 24 cm .
ISBN 9781138064157 (hardback : alk. paper) 9781138064164 (pbk. : alk. paper) .
Subjects Women musicians .
Women in music .
Music trade » Social aspects .
Popular music » Social aspects .

ID

84050
Visit 1
 
 
نام
نام خانوادگی *
ایمیل

کد امنیتی *

*





پژوهشکده زن و خانواده با هدف تبیین دیدگاه نظام‌مند دین پیرامون مسائل زن و خانواده، تعمیق پژوهش‌ها و کارشناسی‌های دینی و پاسخ‌گویی به نیازهای تئوریک و دفاع از مرزهای اعتقادی در این حوزه توسط مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در سال 1377 تاسیس گردید. ادامه ...
کلیه حقوق و امتیازات متعلق به پژوهشکده زن و خانواده می باشد.
Wrc.ir © 1380 - 1397